Ēkas datu aktualizācija Kadastra informācijas sistēmā no VZD arhīva dokumentiem
Izvēlētā organizācija: VALSTS ZEMES DIENESTS
Īss apraksts:
Ēkas datus, kuri Kadastra informācijas sistēmā ir reģistrēti tikai tādā apjomā, kāds iegūts ēku masveida apsekošanā, var aktualizēt bez apsekošanas apvidū atbilstoši Valsts zemes dienesta (VZD) arhīva glabātavā esošajiem tehniskās inventarizācijas dokumentiem (ja tādi ir), ievērojot sekojošus nosacījumus:
-  tehniskās inventarizācijas dokumentos ir informācija par ēkas un tajā ietilpstošo telpu grupu raksturojošiem rādītājiem, kas nepieciešami ēkas kadastrālās vērtības aprēķinam un grafisko plānu sagatavošanai digitālā veidā vektordatu formā;
- ēkā kopš pēdējās pilnās tehniskās inventarizācijas nav veiktas konstruktīvas izmaiņas, kuru dēļ būtu mainījušies ēku raksturojošie rādītāji un Jūs varat to apliecināt.

Pakalpojuma izpildes rezultātā Kadastra informācijas sistēmā aktualizē datus par ēku atbilstoši VZD arhīva dokumentos esošajai informācijai, un sagatavo kadastrālās uzmērīšanas lietu, kas atbilst kadastra dokumenta statusam, izsniedz arī apliecinājumu par kadastra objekta datu aktualizāciju Kadastra informācijas sistēmā.
Saņēmēji:
Jebkura persona
Plašāka informācija ir pieejama sadaļā "Procesa apraksts" laukā "1.solis / Pakalpojuma pieprasīšana
Maksimālais termiņš (darba dienās):
15
Procesa apraksts
Dokumenti un veidlapas
Maksājumi
Cita informācija
Saistītie pakalpojumi
1. solis / Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var saņemt:
1. ēkas īpašnieks, ja tāda nav - tiesiskais valdītājs;
- Kopīpašuma gadījumā - visi kopīpašnieki vai kopvaldītāji kopā vai kāds no tiem uz pilnvarojuma pamata. (Izņemot šādu datu aktualizāciju - nekustamā īpašuma nosaukumu, lietošanas mērķi, kadastra objekta adresi, apgrūtinājumus, zemes lietošanas veidu (iesniedzot situācijas plānu), būves fizisko nolietojumu, lietošanas veidu, būves tipu, telpu grupas lietošanas veidu un kadastra objekta datus, kas norādīti aktā par būves pieņemšanu ekspluatācijā.);
2. persona, kurai šādas tiesības vai pienākumus noteikusi tiesa, vai persona, kurai ar tiesas nolēmumu ir atzītas īpašuma tiesības;
3.  persona, kura iesniegumā zvērinātam notāram ir izteikusi gribu pieņemt mantojumu, uzrādot šī iesnieguma norakstu;
4. iepriekš minēto personu pilnvarota persona.

Pakalpojuma saņemšanai Jums jāiesniedz šādi dokumenti:
1. iesniegums par ēku datu aktualizāciju no arhīva dokumentiem ar apliecinājumu, ka ēkā kopš pēdējās pilnās tehniskās inventarizācijas nav veiktas konstruktīvas izmaiņas, kuru dēļ būtu mainījušies ēkas rādītāji;
2. vienu no likumā “Par nekustamā īpašuma ierakstīšanu zemesgrāmatās” noteiktajiem dokumentiem, kas apliecina ēkas tiesisku iegūšanu, ja Kadastra informācijas sistēmā ēkai nav reģistrēts īpašnieks;
3. iesnieguma par mantojuma pieņemšanu noraksts,  ja esat potenciālais mantinieks;
4. labiekārtojuma anketa par ēku;
5. pilnvara, ja ierosinātājs ir pilnvarotā persona.
Iesniedzams dokuments
Maksājumi: Skatīt maksājumus
2. solis / Pieprasījuma iesniegšana
Pakalpojumu iespējams pasūtīt:
- nosūtot elektronisku iesniegumu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu). Elektroniski parakstītam iesniegumam jāpievieno normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti elektroniskie dokumenti, kuri nepieciešami pakalpojuma izpildei;
- klātienē jebkurā VZD klientu apkalpošanas centrā (KAC). Pasūtot pakalpojumu VZD KAC, ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments - pase vai personas apliecība (ID karte), bet pilnvarotai personai - arī pilnvara;
- pa pastu (pakalpojuma izpilde tiks uzsākta tikai pēc personas identitātes pārbaudes VZD KAC).
Maksājumi: Skatīt maksājumus
Klātiene
Aizkraukle
Alūksne
Balvi
Bauska
Cēsis
Parādīt visus...
E-pasts
Parādīt visus...