Atbilde uz iesniegumu par Valsts ieņēmumu dienesta kompetencē esošiem jautājumiem
Izvēlētā organizācija: VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
Īss apraksts:
Iesniegumu, sūdzību, pieprasījumu izskatīšana un atbildes sniegšana par Valsts ieņēmumu dienesta kompetencē esošiem jautājumiem.
Saņēmēji:
Jebkura persona
Termiņš:
Ne vēlāk kā 1 mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas.
Procesa apraksts
Cita informācija
Saistītie pakalpojumi
1. solis / Pakalpojuma pieprasīšana
Persona iesniegumu, sūdzību, pieprasījumu Valsts ieņēmumu dienestam var iesniegt:
- klātienē jebkurā VID klientu apkalpošanas vietā (klientu apkalpošanas vietu adreses ir norādītas VID tīmekļa vietnē "Kontaktu sadaļa");
- iesniedzot VID Elektroniskās deklarēšana sistēmā;
- sūtot e-pastā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu uz e-pasta adresi  vid@vid.gov.lv;
- VID tīmekļa vietnē www.vid.gov.lv (sadaļā “Kontakti” -  “Sazinies ar mums”);
- nosūtot pa pastu Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978.
Maksājumi: Skatīt maksājumus
E-pakalpojums iestādes mājas lapā
Klātiene
VID klientu apkalpošana Aizkrauklē
VID klientu apkalpošana Alūksnē
VID klientu apkalpošana Balvos
VID klientu apkalpošana Bauskā
VID klientu apkalpošana Cēsīs
Parādīt visus...
E-pasts vid@vid.gov.lv
Pasts Valsts ieņēmumu dienests
Adrese: Talejas iela 1, Rīga, LV-1026
Tālrunis:
Fakss:
Cita kontaktinformācija: Jāizmanto pasta indekss LV-1978
2. solis / Pakalpojuma saņemšana
Persona atbildi var saņemt pa pastu uz pakalpojuma saņēmēja norādīto adresi, uz saņēmēja norādīto e-pasta adresi, VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā vai klātienē VID klientu apkalpošanas vietās.
Maksājumi: Skatīt maksājumus
E-pakalpojums iestādes mājas lapā VID Elektroniskās deklarēšanas sistēma
Klātiene
VID klientu apkalpošana Aizkrauklē
VID klientu apkalpošana Alūksnē
VID klientu apkalpošana Balvos
VID klientu apkalpošana Bauskā
VID klientu apkalpošana Cēsīs
Parādīt visus...