Darba inspekcijas izdoto administratīvo aktu (rīkojumu) saņemšana
Izvēlētā organizācija: Valsts darba inspekcija
Īss apraksts:
Pakalpojums nodrošina darba devējiem saņemt rīkojumu par VDI amatpersonu konstatētajiem pārkāpumiem.
Saņēmēji:
Jebkura persona
• Fiziskas personas, kas pārstāv juridisku personu (darba devēju);
• Fiziskas personas, kas pārstāv fizisku personu (darba devēju).
Maksimālais termiņš (darba dienās):
0
Termiņš:
Ja rīkojums tiek nosūtīts pa pastu ierakstītā veidā, uzskatāms, ka darba devējs to ir saņēmis 7 dienā pēc dokumenta nodošanas pastā.
Procesa apraksts
Cita informācija
1. solis / Pakalpojuma pieprasīšana
Izmantojot e-pakalpojumu:
Pēc pakalpojuma saņēmēja autentifikācijas, pakalpojuma saņēmējs precizē informāciju, vai iesniegums tiek veidots paša, vai arī kādas pārstāvētās juridiskās personas vārdā, pēdējā gadījumā norādot un apstiprinot pārstāvētās juridiskās personas reģistrāciju.

Pieprasot e-pastā:
Pakalpojuma saņēmējs nosūta sagatavotu e-pastu ar lūgumu saņemt administratīvo aktu uz attiecīgo Darba inspekcijas struktūrvienību. Jūsu e-pastam iepriekš jābūt atrunātam ar akta izdevēju.

Pieprasot pastā:
Pakalpojuma saņēmējs nosūta vēstuli ar lūgumu saņemt administratīvo aktu uz attiecīgo Darba inspekcijas struktūrvienību.

Pieprasot klātienē:
Pakalpojuma saņēmējs ierodas Darba inspekcijas struktūrvienībā norādītajā klientu apkalpošanas laikā, un uzrādot nepieciešamos apliecinošos dokumentus varēs saņemt administratīvo aktu.
Maksājumi: Skatīt maksājumus
VPVKAC
Aglonas novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Aizkraukles novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Aizputes novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Aknīstes novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Alojas novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Parādīt visus...