Būvniecības informācijas sistēmas lietotāju atbalsts
Izvēlētā organizācija: Būvniecības valsts kontroles birojs
Īss apraksts:
Konsultācijas, metodiskais atbalsts un lietotāju atbalsts BIS lietotājiem, pieteikumu reģistrēšana un problēmu risināšana BIS.
Saņēmēji:
Jebkura persona
Būvniecības procesa dalībnieki, dzīvojamo māju pārvaldnieki, neatkarīgie eksperti, u.c., kā arī jebkura persona, kura vēlas iegūt publiski pieejamu informāciju par būvniecības procesiem.
Maksimālais termiņš (darba dienās):
5
Termiņš:
Pakalpojuma saņemšana notiek uzreiz vienkāršākos gadījumos, bet sarežģītākos gadījumos 5 darbdienu laikā. Ja pieteikto problēmu nevar atrisināt BIS funkcionalitātes dēļ, sistēmu analītiķis informē klientu un minētajā termiņā problēmu piesaka JIRA.

Paziņojums

Par BIS darbības plānveida pārtraukumiem BIS lietotāji tiek brīdināti iepriekš e-pastā.

Procesa apraksts
Cita informācija
1. solis / Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma pieprasīšana: lietotājs sazinās ar atbalsta dienestu par vienu no saziņas kanāliem un noformulē jautājumu vai informē par problēmu, kas saistīts BIS lietošanu vai BIS funkcionalitāti
Maksājumi: Skatīt maksājumus
E-pakalpojums iestādes mājas lapā BIS lietotāja rokasgrāmata
Klātiene BVKB apmeklējums klātienē
Adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013
Tālrunis:
Fakss:
Cita kontaktinformācija:
Darba laiki
E-pasts bis@bvkb.gov.lv
Telefons 62004010
Cits Izmantojiet pasta vai kurjera pakalpojumus
2. solis / Pakalpojuma apstrāde
Pakalpojuma apstrāde: BIS lietotāju atbalsta darbinieks identificē lietotāju, reģistrē pieteikumu, izskata pieteikumu pēc būtības un nepieciešamības precizē pieteikumā ietverto darba apjomu
Maksājumi: Skatīt maksājumus
Klātiene BVKB apmeklējums klātienē
Adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013
Tālrunis:
Fakss:
Cita kontaktinformācija:
Darba laiki
E-pasts bis@bvkb.gov.lv
Telefons 62004010
3. solis / Pakalpojuma saņemšana
BIS lietotāju atbalsta darbinieks sazinās ar lietotāju un sniedz konsultāciju vai pieteikuma risinājumu savas kompetences ietvaros. Ja pieteikto problēmu nevar atrisināt esošas BIS funkcionalitātes ietvaros, BIS lietotāju atbalsta darbinieks reģistrē pieteikumu par nepieciešamiem BIS funkcionalitātes uzlabojumiem
Maksājumi: Skatīt maksājumus
E-pakalpojums iestādes mājas lapā BIS lietotāja rokasgrāmata
Klātiene BVKB apmeklējums klātienē
Adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013
Tālrunis:
Fakss:
Cita kontaktinformācija:
Darba laiki
E-pasts bis@bvkb.gov.lv
Telefons 62004010
Cits Izmantojiet pasta vai kurjera pakalpojumus