Patērētāju tiesības


Informācija publicēta 21.05.2018.

Ikdienā pērkot dažādas preces un pakalpojumus, mēs katrs kļūstam par patērētāju.
Ja iegādātai precei vai pakalpojumam parādās kāds defekts, piemēram, tā nedarbojas, apģērbam ir šķībi nošūta vīle, kā rezultātā tas plīst, vai arī prece ir nepilnīgas komplektācijas, to var uzskatīt par pirkuma jeb līguma noteikumiem neatbilstošu.
Lai zinātu, atcerētos un aizstāvētu savas patērētāja tiesības piedāvājumiem bagātajā pasaulē, ir vērts iepazīties ar dažiem svarīgiem nosacījumiem.

Dzīves situācijas “Patērētāju tiesības” apraksts ar video pielikumu


CSS Collapse

Rodapé no estilo do site da apple, que usa um truque com checkbox para ter uma solução 100% CSS para mostrar ou recolher um menu. Aqui troquei o checkbox por divs e links.

1. Kā pārliecināties, vai uzņēmums ir tiesīgs sniegt pakalpojumus un pārdot preces? 1. Kā pārliecināties, vai uzņēmums ir tiesīgs sniegt pakalpojumus un pārdot preces?
2. Kādos gadījumos ir pārkāptas patērētāja tiesības? 2. Kādos gadījumos ir pārkāptas patērētāja tiesības?
3. Kādas ir kvalitatīvas jeb līguma noteikumiem atbilstošas preces un pakalpojumi? 3. Kādas ir kvalitatīvas jeb līguma noteikumiem atbilstošas preces un pakalpojumi?
4. Kādā termiņā jāvēršas ar pretenziju par neatbilstošu preci? 4. Kādā termiņā jāvēršas ar pretenziju par neatbilstošu preci?
5. Ko patērētājs var pieprasīt? 5. Ko patērētājs var pieprasīt?
6. Kas tiks ņemts vērā apstiprinot patērētāja prasību? 6. Kas tiks ņemts vērā apstiprinot patērētāja prasību?
7. Kur vērsties, ja neizdodas vienoties ar pārdevēju? 7. Kur vērsties, ja neizdodas vienoties ar pārdevēju?
8. Kur vērsties, ja radušās aizdomas par veselības pakalpojumu sniedzēju pārkāpumiem? 8. Kur vērsties, ja radušās aizdomas par veselības pakalpojumu sniedzēju pārkāpumiem?

PĀRROBEŽU PAKALPOJUMU SNIEGŠANA