Tehnisku iemeslu dēļ, nav pieejams e-pakalpojums “Saņemt e-konsultāciju no ģimenes ārsta”

Šobrīd tehnisku iemeslu dēļ e-pakalpojumā "Reģistrācija Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros" nevar lejupielādēt (atvērt) atbildes dokumentu. Papildus informējam, ka atbildes dokuments tiek sūtīts arī uz portālā norādīto e-pastu (ja ir izvēlēts saņemšanas veids "Latvija.lv portālā un e-pastā"), kur var veiksmīgi lejupielādēt minēto dokumentu.Gadījumos, kad Uzņēmumu reģistra pusē reģistrācijas dokumenti ir izskatīti un ir pieņemts lēmums atlikt reģistrāciju, bet e-pakalpojuma 1.solī nav pieejama darbība “Iesniegt atkārtoti”, tad dokumenti (kopā ar bildi, kur ir redzams e-pakalpojuma 1.solis) jāsūta uz e-pastu info@ur.gov.lv.

 Atvainojamies par sagādātājām neērtībām!

 

 

 

 

PROVIDE CROSS-BORDER SERVICES